Умови доступності
Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами
Інклюзивне навчання - це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно-орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей.
З метою забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами в ОКСАМИТНЕНСЬКОМУ ЛІЦЕЇ ІМЕНІ І.І.БУЛГАРОВА створені сприятливі умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами.
У закладі освіти відкрито клас для навчання осіб з особливими освітніми потребами, створено умови для навчання дітей відповідно до індивідуальної програми розвитку та з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей, організовано надання психолого - педагогічних та корекційно - розвиткових послуг.
Для дітей з порушенням опорно-рухового апарату є доступ до першого поверху закладу освіти - біля центрального входу закладу освіти облаштовано стаціонарний пандус, який відповідає усім технічно- експлуатаційним нормам.
Одним з пріоритетних напрямків роботи в школі є охоплення освітніми послугами дітей з особливими освітніми потребами і для цього
облаштована ресурсна кімната.
Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч.
При оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги: стіни світлих тонів; меблі, парти - кольору натурального дерева; стелі, віконні рами - білі. Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. З вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення.
У закладі дотримується повітряно - тепловий режим. Приміщення обладнані системами центрального опалення та вентиляції, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне).
Навчальні меблі класних кімнат відповідають віковим особливостям дітей, враховується специфіка освітнього процесу.
Шкільна та пришкільна території підтримуються в належному стані.