Стратегія розвитку

   СХВАЛЕНО ЗАТВЕРДЖУЮ

педагогічною радою

ОКСАМИТНЕНСЬКОГО ЗЗСО Начальник відділу освіти

ІМЕНІ І.І.БУЛГАРОВА Болградської міської ради

протокол № 1 від 30.08.2021року __________Ольга ОВЧАРЕНКО

Голова педагогічної ради «____»_____________2021 року

____________Марія БАЛЬЧЕВА

СТРАТЕГІЯРОЗВИТКУ

ОКСАМИТНЕНСЬКОГО ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ

СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ІМЕНІ І.І.БУЛГАРОВА

БОЛГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

на2021-2026р.р.


Стратегія розвиткуОКСАМИТНЕНСЬКОГО ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ІМЕНІ І.І.БУЛГАРОВА БОЛГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ на 2021-2026 роки (далі - Стратегія) орієнтована на підвищення якості освіти, оновлення її змісту і структури, впровадження інноваційних підходів, форм, методів і засобів навчання; забезпечення компетентнісного підходу до викладання та системи оцінювання предметів, формування конкурентоспроможного випускника; оптимізацію механізму управління школою, забезпечення єдності освітнього, виховного та педагогічного процесів, активізацію діяльності закладу в освітньому просторі міста та регіону.

МІСІЯ: створення умов для забезпечення в закладі якісної, сучасної, індивідуально- орієнтованої системи освіти відповідно до вимог в суспільстві, запитів особистості й потреб держави; забезпечення ефективного управління розвитком закладу освіти.

ВІЗІЯ: - це заклад успішних, здорових учнів, творчих педагогів та відкритих до співпраці батьків.

ЦІННОСТІ:

  • патріотизм;

  • рівні можливості;

  • колективізм, партнерство, дружба;

  • турбота про себе, про інших людей, про суспільство;

  • духовність і культура;

  • прозорість, толерантність, відкритість до діалогу;

  • ефективність та успішність;

  • висока моральність;

  • відповідальність, чесність;

  • здоров'я, здоровий спосіб життя, екокультура;

  • повага до особистості дитини й дорослого;

  • спільна праця, взаємодопомога, довіра;

  • професійність, безперервний розвиток педагога.

ПРИНЦИПИДІЯЛЬНОСТІ(з Концепції НУШ):

  • компетентнісний підхід,

  • дитино центризм,

  • педагогіка партнерства,

  • виховання на цінностях.

ПРИНЦИПИОСВІТНЬОЇДІЯЛЬНОСТІ:

(стаття 6 Закону України "Про освіту")

  • єдність навчання, виховання та розвитку;

  • академічна доброчесність;

  • демократизм;

  • академічна свобода;

  • гуманізм;

  • людиноцентризм;

  • виховання на цінностях;

  • розвиток інклюзивного освітнього середовища;

  • прозорість і публічність прийняття та виконання управлінських рішень

  • забезпечення якості освіти та якості освітньої діяльності;

  • цілісність і наступність системи освіти.

Метадіяльностізакладу:

Забезпечити створення умов для

  • реалізації сучасної, доступної та якісної системи освіти відповідно до вимог суспільства, запитів особистості й потреб держави;

  • фізичного, інтелектуального, психологічного, духовного, соціального становлення особистості;

  • здійснення ефективної підготовки випускників до майбутнього життя;

  • ефективного управління розвитком школи.

Провідна ідея закладу - створення умов для якісного надання освітніх послуг; досягнення рівня освіченості, який відповідає потенційним можливостям та ступеню навчання кожної дитини шляхом тісної взаємодії в системі «здобувачі освіти - батьки здобувачів освіти - педагоги»; розкриття та розвиток здібностей, талантів і можливостей кожної особистості, формування сприятливого освітнього середовища на основі демократизації, гуманізації, співпраці, співтворчості, спрямованого на зміцнення здоров'я учасників освітнього процесу, створення умов для фізичного розвитку, соціальної адаптації, духовного зростання кожної особистості.

Завданнярозвиткузакладу на2021- 2026роки:

  1. Формування безпечного та комфортного освітнього середовища для всіх учасників навчального процесу, облаштованого відповідно до принципів розумного пристосування.

  2. Забезпечення якості надання освітніх послуг на всіх рівнях здобуття освіти.

  3. Надання освітніх послуг через різні форми здобуття освіти згідно чинного законодавства (очна, дистанційна, сімейна, екстернатна, мережева, педагогічний патронаж).

  4. Розкриття та розвиток здібностей, талантів, можливостей, пізнавальних інтересів здобувачів освіти, мотивації до оволодіння знаннями, самостійного набуття знань.

  5. Створення умов для реалізації індивідуальних освітніх траєкторій.

  6. Формування цінностей та необхідних для самореалізації здобувачів освіти життєвих компетентностей.

  7. Виховання відповідальних громадян-патріотів України, здатних до свідомого суспільного вибору.

  8. Розвиток творчої ініціативи та академічної свободи педагогів в пошуках нових форм і методів педагогічної діяльності з метою надання якісних освітніх послуг.

  9. Збереження та зміцнення морального та фізичного здоров'я учасників освітнього процесу, мотивація до фізичної активності.

  10. Створення психологічно комфортного середовища.

  11. Формування екологічної поведінки, бережливого ставлення до енергоресурсів усіма учасниками освітнього процесу.

  12. Формування штату закладу із кваліфікованих робітників.

  13. Підвищення професійного рівня кадрового потенціалу згідно з Положенням про атестацію та сертифікацію педагогічних працівників.

  14. Застосування заходів морального та матеріального стимулювання педагогічних працівників.

  15. Запровадження педагогіки партнерства усіма учасниками освітнього процесу.

  16. Облаштування інклюзивного освітнього простору. Створення умов для надання освітніх послуг особам з особливими освітніми потребами ( інклюзивне, індивідуальне навчання).

  17. Забезпечення закладу освіти необхідним обладнанням.

  18. Створення умов для якісного та здорового харчування.

  19. Запобігання будь-яким проявам дискримінації та боулінгу.

  20. Створення простору інформаційної взаємодії (бібліотека, інформаційно-ресурсний центр).

  21. Впровадження політики академічної доброчесності.

  22. Перехід на академічну, організаційну, фінансову, кадрову автономію закладу.

  23. Забезпечення прозорості та інформаційної відкритості з приводу роботи закладу на власному вебсайті.

  24. Формування негативного ставлення до корупції

  25. Розвиток та удосконалення дистанційного навчання

  26. Продовження формування позитивного іміджу освітнього закладу;

  27. Розбудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти.

ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ ЗАКЛАДУ

І.ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ

Завдання:

  • Забезпечення комфортних і безпечних умов освітнього процесу.

  • Створення освітнього середовища, вільного від будь - яких форм насильства та дискримінації.

  • Формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору.

SWOT-аналізосвітньогосередовища

Вимога

Сильні сторони, позитивнітенденції

Слабкісторони,проблеми,щопотребуютьвирішення


1. Забезпеченнякомфортних і безпечнихумовнавчаннятапраці

  1. Заклад функціонує у одному приміщенні.

  2. Проектна потужність закладу - 390 учнів.

  3. Кількість класів - 11, кількість учнів - 110.

  4. Вид опалення закладу - газове.

  5. Кількість навчальних кабінетів - 19; з них:

4 кабінета початкових класів, 1 кабінет інформатики.

  1. Для задоволення потреб

дітей у закладі функціонують 1 харчоблок та 1 обідня зала

на 90 посадкових

місць, майстерня з обробки дерева та металу, кабінет обслуговуючої праці, 1

спортивна зала, 1

медичний кабінет, 1 бібліотека.

  1. Кількість комп'ютерів, задіяних в освітньому

процесі - 13, наявна мережа Інтернет.

  1. Кількість інтерактивних дошок 1.

  2. Проекторів та проекційних екранів - 3.

  3. LED телевізорів 1.

  4. Здійснено ремонт спортивної зали.

  5. Встановлено енергозберігаючі вікна та вхідні двері приміщення школи (фасад, кабінет №35, 1 кабінет початкових класів).

  6. Здійснено заміну освітлення території школи.

  7. Замінено водопровід у харчоблоці.

  1. Приміщення типове, зношеність комунікаційних систем: (водопровід, опалення, каналізація).

  2. Створення сучасного освітнього мотиваційного простору відповідно до універсального дизайну та розумного пристосування.

  3. Приміщення харчоблоку, санвузлів, майстерні потребують капітального ремонту.

  4. Розширення обідньої зали та харчоблоку.

  5. Забезпечення харчоблоку сучасним устаткуванням.

  6. Забезпечення сучасним обладнанням майстерні та кабінету обслуговуючої праці.

  7. Створення умов щодо дотримання пожежної

безпеки у приміщенні школи.

  1. Естетичне оформлення коридору І поверху старшої школи.

  2. Ремонт методичного

кабінету.

  1. Облаштування спортивних майданчиків та ігрових майданчиків з твердим покриттям та навісами для учнів старшої та початкової школи.

  2. Створення умов для дітей з ООП, створення

інклюзивного освітнього простору (архітектурна доступність, пристосований санвузол, навчально-

методичне забезпечення).

  1. Підведення гарячої проточної води до санвузлів та навчальних кабінетів.

  2. Відновлення твердого покриття шкільного подвір'я (великий та малий двір - значні ділянки асфальтового покриття зруйновані).

  3. Утеплення цокольної частини фасаду приміщення школи.

  4. Заміна дерев*яних вікон на енергозберігаючі у кабінетах початкової школи.

  5. Встановлення огорожі закладу та встановлення воріт.

  6. Зрізання аварійних сухостійних дерев.

  7. Окультурення території закладу.

  8. Заміна шкільних меблів.

  9. Доукомплектування бази комп'ютерної техніки у навчальних кабінетах.

22. Оснащення предметних кабінетів сучасним навчально-методичним обладнанням;

23. Створення на базі

бібліотеки інформаційно- ресурсного центру школи.

24.Встановлення системи протипожежної сигналізації у приміщенні школи.

25.Здійснення заміни освітлення території школи.


2.Створення освітньогосередовища,вільноговідбудь-яких форм насильстватадискримінації

  1. Проводяться комплексні заходи з протидії булінгу.

  2. Розробляється план заходів щодо протидії булінгу у закладі.

  3. Інформування школярів, їх батьків, учителів та інших учасників освітнього процесу про запровадження відповідальності за вчинення булінгу (цькування) та вироблення небайдужості до проблеми булінгу.

  4. На сайті школи оприлюднено порядок реагування на звернення про випадки булінгу, план заходів щодо попередження булінгу, зразок заяви щодо реагування на випадки булінгу.

  5. Здійснюється оцінка поширення булінгу в школі.

  6. Здійснюється розвиток навичок толерантного спілкування.

  7. Проводяться заходи щодо розвитку навичок конструктивного вирішення конфліктних ситуацій.

  8. Проводиться робота щодо формування знань з правил

безпечної поведінки в мережі Інтернет.

  1. Розроблено та оприлюднено правила поведінки для здобувачів освіти.

  1. Створення дієвої системи роботи з усіма учасниками освітнього процесу щодо попередження та розв'язання проблем булінгу.

  2. Налагодження співпраці з громадськими та державними організаціями щодо

організації просвітницької роботи з попередження випадків булінгу.


3.Формуванняінклюзивного,

розвивального тамотивуючого до навчанняосвітньогопростору

  1. У школі забезпечено вільний доступ лише до 1-го поверху приміщення школи.

  2. Організовується

індивідуальне навчання (педагогічний патронаж) за зверненнями батьків та висновками ЛКК.

  1. Відсутня архітектурна доступність до приміщень

початкової та старшої школи.

  1. Відсутня можливість пересування між поверхами дітям з порушенням опорно- рухового апарату(

підйомники, ліфт).

  1. Відсутні санвузли для

дітей з порушеннями ОПА.

4. Інклюзивний освітній простір не сформований.

5. Територія школи для перебування дітей з ООП не пристосована.

6. Не встановлена кнопка виклику.


Проєкт «Сучасне освітнє середовище»Метапроєкту:

Створення комфортних і безпечних умов навчання учнів та праці педагогів, освітнього середовища вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації, інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору через запровадження педагогіки партнерства.

Змістдіяльності

Відповідальні

Термінвиконання

Індикатори

Моніторинг


1.Залучення альтернативних джерел

фінансування навчального закладу (краудфандингова діяльність, участь у громадських проектах, конкурсах тощо)

Адміністрація, педагоги,

батьки

2021-2026

Збільшення відсотка

фінансування шляхом залучення коштів з альтернативних джерел

Аналіз

фінансових звітів


2. Створення сучасного освітнього мотиваційного простору відповідно до універсального дизайну та розумного пристосування

Адміністрація, педагоги,

батьки

2021-2026

Середовище відповідає вимогам

Спостереження за

середовищем, аналіз звітів директора


3. Приміщення харчоблоку, санвузлів, майстерні потребують капітального ремонту

Засновник Керівник закладу

2023-2026

Відремонтовані приміщення

Аналіз звітів


4.Забезпечення харчоблоку сучасним устаткування

Засновник Керівник закладу

2021-2023

Наявність нового устаткування

Аналіз звітів


5. Удосконалення системи здорового харчування

Адміністрація, педагоги,

батьки

Постійно

Система харчування відповідає вимогам

Анкетування


6. Оснащення предметних кабінетів сучасним навчально-методичним обладнанням

Засновник Керівник закладу

2021-2023

Наявність сучасного навчального обладнання

Аналіз звітів


7. Заміна шкільних меблів

Засновник Керівник закладу

2021-2023

Всі меблі відповідають вимогам

Аналіз звітів


8. Доукомплектування

бази комп'ютерної техніки у навчальних кабінетах

Засновник Керівник закладу

2021-2023

Достатня кількість

комп*ютерної техніки

Аналіз звітів


9. Забезпечення сучасним обладнанням майстерні та кабінету обслуговуючої праці

Засновник Керівник закладу

2023-2026

Наявність сучасного обладнання

Аналіз звітів


10. Створення умов щодо дотримання пожежної

безпеки у приміщенні школи

Засновник Керівник закладу

2021-2023

Наявність пожежної сигналізації у приміщенні школи

Аналіз актів обстеження


11. Заміна дерев*яних вікон на енергозберігаючі у кабінетах початкової школи

Засновник Керівник закладу

2023-2026

Всі вікна замінені на

енергозберігаючі

Аналіз звітів


12. Естетичне оформлення коридору І поверху старшої школи

Адміністрація, педагоги,

батьки

2023-2024

Коридор відповідає вимогам пожежної безпеки

Аналіз актів обстеження


13. Ремонт методичного кабінету.

Адміністрація, педагоги,

батьки

2022-2023

Наявність сучасного методичного кабінету

Спостереження


14. Створення на базі

бібліотеки інформаційно- ресурсного центру школи.

Засновник Керівник закладу

Адміністрація, педагоги,

батьки

2023-2024

Наявність сучасного

інформаційно- ресурсного центру

Спостереження


15. Підведення гарячої проточної води до санвузлів та навчальних кабінетів

Засновник Керівник закладу

2022-2024

Наявність гарячої проточної води у санвузлах та навчальних

кабінетах

Спостереження


16. Утеплення цокольної

частини фасаду приміщення школи

Засновник

Керівник закладу

2021-2022

Утеплена

цокольна частина приміщення

Спостереження

частини фасаду

приміщення школи


17. Зрізання аварійних сухостійних дерев.

Засновник Керівник закладу

2021-2022

Відсутність на території школи аварійних дерев

Аналіз актів обстеження


18. Встановлення огорожі закладу та встановлення воріт

Засновник Керівник закладу

2022-2026

Територія закладу огороджена

Спостереження


19.Окультурення території закладу

Адміністрація, педагоги,

батьки

Постійно

Територія закладу естетична та безпечна

Спостереження


20. Відновлення твердого покриття шкільного подвір'я (великий та малий двір - значні

ділянки асфальтового покриття зруйновані)

Засновник Керівник закладу

2025-2026

Шкільне подвір*я має тверде безпечне покриття

Спостереження


21. Облаштування спортивних майданчиків та ігрових майданчиків з твердим покриттям та навісами для учнів старшої та початкової школи

Засновник Керівник закладу

Адміністрація, педагоги,

батьки

2022-2026

Наявність спортивних та ігрових

майданчиків з твердим покриттям та навісами

Спостереження


22. Створення дієвої системи роботи з усіма учасниками освітнього процесу щодо

попередження та розв*язання проблем булінгу.

Адміністрація, педагоги,

батьки

Постійно

Відсутність випадків булінгу

Аналіз звітів


23. Налагодження

співпраці з громадськими та державними

організаціями щодо організації просвітницької роботи з попередження випадків булінгу.

Адміністрація, педагоги,

батьки

Постійно

Систематична співпраця з представниками громадських та державних організацій

Аналіз звітів


24.Практикум «Надання

першої домедичної

допомоги»

Адміністрація,

педагоги,

технічний персонал, медсестра

2 рази на

рік

Практичні

навички з

надання першої домедичної

допомоги

Практичні

заняття


25.Навчання та перевірка знань з охорони праці

Адміністрація

Жовтень 2022

Працівники обізнані з правилами БЖ

Протокол


26. Створення умов для дітей з ООП, створення

інклюзивного освітнього простору (архітектурна доступність, пристосований санвузол, навчально-

методичне забезпечення);

Засновник Керівник закладу

2022-2026

Наявні умови

для дітей з ООП

Спостереження


Проект«Закладосвіти -толерантнесередовище, «СТОПБУЛІНГ»на 2021-2026 роки

Метапроекту:

- сприяти розвитку особистості дитини, формуванню її інтелектуального та морального потенціалу; формуванню особистості патріота України, гідного громадянина, який усвідомлює свою приналежність до сучасної Європейської цивілізації;

  • скоординувати зусилля педагогічної, батьківської громадськості для попередження булінгу, протиправних дій та вчинків серед здобувачів освіти;

  • організувати профілактичну роботу на основі глибокого вивчення причин і умов, які сприяють скоєнню здобувачами освіти правопорушень;

  • забезпечити організацію змістовного дозвілля й відпочинку;

  • поліпшити роботу психологічної служби, головну увагу приділити соціально-психолого- педагогічній допомозі здобувачам освіти та їхнім батькам, захисту прав та інтересів неповнолітніх;

  • налагодити правову пропаганду й освіту через наочну агітацію та шкільну газету.

Шляхиреалізаціїпроєкту

п/п

Назвазаходу

Цільовааудиторія

Термінвиконання

Відповідальний


Діагностичнийетап


1

Створення бази

інструментарію для діагностування рівня

напруги, тривожності в учнівських колективах

2021

Психолог школи


2

Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах:

- спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти;

  • опитування (анкетування) учасників освітнього процесу;

  • психологічні

діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів;

  • соціальне

дослідження наявності референтних груп та

відторгнених в колективах;

- визначення рівня тривоги та депресії учнів.

Усі категорії учасників освітнього процесу

2021-2026

Класні керівники, класоводи, практичний психолог школи

.


Інформаційно-профілактичнізаходи


1

Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільній

батьківській конференції

Батьки

здобувачів освіти

Березень 2021

Директор школи

.


2

Засідання методичної комісії класних керівників на тему

«Протидія булінгу в учнівському колективі »

Методина комісія класних керівників

2021

Заступник

директора з НВР


3

Розробка пам'ятки

«Маркери булінгу»

Педагогічний колектив

2021

Заступник

директора з НВР


4

Складання порад «Як

допомогти дітям упоратися з булінгом»

1 - 11

2021-2022

Психолог школи


5

Контроль стану попередження випадків булінгу

Нарада при директорі

2021-2026

Директор школи


6

Круглий стіл для

педагогічного колективу

«Безпечна школа. Маски булінгу»

Педагогічний колектив

2022

Психолог школи


7

Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню

Педагогічний колектив

2021-2026

Заступник

директора з НВР


Формуваннянавичокдружніхстосунківздобувачівосвіти


1

Проведення ранкових зустрічей з метою

формування навичок дружніх стосунків

1-4

2021-2026

Класоводи


2

Створення морально безпечного освітнього

простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної

міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять

1-11

2021-2026

Класні керівники та класоводи


3

Робота відеозалу . Перегляд кінострічок відповідної спрямованості

5 - 11

2021-2026

Педагог- організатор


4

Засідання дискусійного клубу старшокласників

«Як довіряти й бути вдячним»

9-11

2021

Педагог- організатор


5

Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творів, на уроках історії

1-11

2021-2026

Класоводи, учителі літератури, історії


6

Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу»

1-11

10-14

грудня

Класні керівники, учитель правознавства, практичний психолог школи


7

Проведення заходів в рамках тематичного тижня

«Тиждень дитячих мрій та добрих справ»

1-11

2023

Класні керівники та класоводи, учителі-

предметники


8

Проведення заходів в рамках тематичного тижня

«Сильні духом»

1-11

2024

Заступник

директора з НВР


9

Проєкт «Зупиніться! Моя історія про булінг і

кібербулінг»

5-8

2021-2022

Педагог- організатор


10

Листівки, колажі, бюлетені антибулінгового спрямування

5 - 11

2021-2026

Педагог- організатор


Психологічнийсупровід


1

Діагностика стану психологічного клімату класу

1-11

2021

Психолог школи


2

Спостереження під час освітнього процесу, позаурочний час

1-11

2021-2026

Психолог школи

.


3

Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу

1-11

2021-2026

Психолог школи


4

Профілактично- просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу

1-11

2021-2026

Психолог школи


Роботазбатьками


1

Тематичні батьківські збори «Протидія

цькуванню в учнівському колективі»

1-11

2022

Класні керівники та класоводи


2

Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї

дитини

1-11

2021-2026

Психолог школи


3

Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті»

За запитом

2021

Психолог школи Вчитель

інформатики


4

Інформаційна робота через інтернет-сторінки

2021-2026

Заступник

директора з НВР


Очікуванірезультати:

  • створення системи виховної та профілактичної роботи в закладі;

  • допомога здобувачам освіти і їхнім батькам у захисті своїх прав та інтересів;

  • навчання дітей знаходити вихід із кризових ситуацій та захищати себе від усіх видів насильства (булінгу);

  • профілактика правопорушень і злочинності серед молоді;

  • створення безпечного толерантного середовища.

Проект «Єдиний інформаційний простір»на2021-2026 роки

Метапроєкту:

- створення єдиного інформаційно-освітнього простору, який включає сукупність технічних, програмних, телекомунікаційних і методичних засобів, що дозволяють застосовувати в освітньому процесі нові інформаційні технології і здійснювати збір, зберігання і обробку даних системи освіти. Єдиний інформаційно-освітній простір здійснює підтримку освітнього процесу і автоматизацію управлінської діяльності, забезпечує підвищення якості освіти і будується на основі розвитку ІКТ компетенцій адміністрації, педагогів та здобувачів освіти. Основними учасниками і користувачами єдиного інформаційно-освітнього простору мають бути: педагоги, здобувачі освіти, адміністрація школи, батьки.

Шляхиреалізаціїпроекту

п/п

Захід

Термін

Відповідальний

Індикатори

Моніторинг


1

Моніторинг вивчення реального рівня володіння ІКТ учителями

2021

Заступник директора з НВР

%

педагогів, що володіють ІКТ

Результати аналізу


2

Створення умов для навчання співробітників школи нових комп'ютерних технологій

2021-2026

Директор школи, заступники директора, вчителі

інформатики

Збільшення

%

педагогів, що володіють ІКТ

План заходів


3

Вивчення передових освітніх технологій

2021-2026

Директор, заступники директора,

творча група, вчителів.

Обізнаність педагогів з новими освітніми технологіям и

Узагальне ні матеріали


4

Створення внутрішньої бази інформаційних ресурсів

2022-2025

Директор, заступники директора

Наявність

інформацій них ресурсів

База ресурсів


5

Впровадження навчальних програм з ІКТ - підтримкою

2024-2026

Заступник директора з

НВР, вчителі, керівники ШМК.

Впровадже ння навчальних програм з ІКТ

підтримкою

Навчальні програми


6

Нарощування комп'ютерної мережі у школі

2021-2024

Адміністрація школи

100%

забезпеченн я закладу комп*ютер ною

технікою

Аналіз


7

Розвиток шкільного сайту, сторінок у соцмережах

2021-2026

Заступник директора з НВР

Постійне оновлення та поповнення інформація на сайті та у

соцмережах

Сайт, сторінки у соцмережа х


8

Залучення батьків до спілкування через ІКТ - технології (сайт школи, блоги вчителів)

2021-2026

Адміністрація школи,

батьківський комітет.

Спілкуванн я через Інтернет

Аналіз звернень


9

Інформатизація бібліотечної діяльності

2023-2026

Бібліотекар

Бібліотека - інформацій но- ресурсний центр

Спостереж ення


10

Запровадження електронного журналу. Електронного щоденника

2022-2024

Заступник директора з НВР, інженер- електронік (за наявністю)

Діючий електронни й журнал та електронни й щоденник

Спост- ення, аналіз


11

Впровадження дистанційної освіти

2021-

2026

Адміністрація школи, вчителі.

Впровадже ння

дистанційн ої освіти

Аналіз


Методичнізаходинареалізаціюпроекту


1

Засідання творчої групи

«Комп'ютерні технології - один із шляхів підвищення мотивації на уроках»

2021

Голови ШМК

Активізація застосуванн я КТ в освітньому процесі

Матеріали


2

Педагогічна рада «Використання ІКТ в процесі самоосвіти вчителів як засіб підвищення професійної компетентності»

2021

Заступник директора з НВР

Підвищенн я

кваліфікації з використан ням ІКТ

Матеріали

, протокол педради


3

Семінар «Можливості ІКТ та мультимедійних засобів навчання в організації активної навчально-

пізнавальної діяльності школярів»

2023

Заступник директора з НВР

Активізація застосуванн я КТ в освітньому процесі

Матеріали


4

Конференція «Дистанційна освіта - один із напрямків розвитку освітнього процесу. Можливості та напрямки дистанційної освіти для вчителів і учнів»

2022

Заступник директора з НВР

Вдосконале ння системидис танційного навчання

Матеріали


5

Семінар «Конструювання та раціональна організація комп'ютерного-орієнтованого уроку. Перспективи та вдосконалення»

2023

Вчитель інформат ики

Застосуван ня комп*ютер но- орієнтовани х уроків

Матеріали


6

Батьківський лекторій «Безпека в Інтернеті - контроль»

2021

Директор

Попередже ння

небезпек в Інтернеті

Матеріали


Очікуванірезультати:

  • створення комп'ютерної інфраструктури освітнього закладу;

  • об'єднання вчителів різних спеціальностей для реалізації Стратегії розвиту школи;

  • створення матеріально-технічної та науково-методичної бази даних;

  • оновлення наповнюваності шкільного сайту;

  • практичне засвоєння, а в подальшому застосування педагогами та здобувачами освіти ІКТ в освітньому процесі.

ІІ.СИСТЕМАОЦІНЮВАННЯУЧНІВ

Завдання:

  • Наявність відкритої, прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень.

  • Застосування внутрішнього моніторингу, що передбачає систематичне відстеження та коригування результатів навчання кожного здобувача освіти.

  • Спрямовування системи оцінювання на формування у здобувачів освіти відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання.

SWOT-аналізсистемиоцінюванняучнів

Вимога

Сильні сторони, позитивнітенденції

Слабкісторони,проблеми,щопотребуютьвирішення


1. Наявність відкритої,прозорої і зрозумілоїсистеми оцінюваннянавчальнихдосягнень

1. У своїй роботі щодо оцінювання навчальних досягнень педагогічні працівники керуються

нормативними документами.

1. Не всі педагоги у своїй діяльності застосовують формувальне оцінювання, самооцінювання, взаємооцінювання.


2. Формувальне оцінювання використовується для учнів початкової школи.

2. Не всі вчителі оприлюднюють критерії оцінювання, правила та процедури оцінювання навчальних досягнень


3. На початку навчального року, семестру, вивчення нового

розділу педагогічні працівники ознайомлюють учнів з критеріями оцінювання навчальних досягнень.

3. Не завжди освітній процес спрямовується на

формування і розвиток ключових компетентностей, а переважно на перевірку знаннєвого компоненту.


4. При проведенні контрольних видів робіт педагогічні

працівники ознайомлюють

здобувачів освіти з критеріями оцінювання.

4. Педагогічні працівники більшу увагу приділяють

обсягу засвоєних знань, а не тому, як ці знання використовуються для вирішення прикладних завдань.


5. При виставленні оцінки педагогічні працівники аналізують роботу, чітко

проговоривши сильні та слабкі сторони роботи учня.

5.Невелика частка вчителів, які застосовують систему оцінювання, спрямовану на реалізацію компетентнісного підходу.


6. Аналіз роботи учня ґрунтується на позитивному підході, аналізується не лише

результат, а й процес вивчення навчального матеріалу.

6.Потребує удосконалення система методик

формувального оцінювання.


7. Враховується індивідуальний поступ здобувача освіти.


2. Застосуваннявнутрішньогомоніторингу,що передбачаєсистематичневідстеження такоригування

результатів навчаннякожного здобувачаосвіти

1. Класними керівниками

ведеться моніторинг досягнень учнів класу (для ознайомлення батьків раз на місяць в щоденнику робиться звіт навчальних досягнень учня).

1. Не завжди вчителі проводять глибокий аналіз результатів моніторингових досліджень.


2. Педагогічними працівниками відстежується особистий поступ кожного учня, що

формує позитивну самооцінку, відзначають досягнення,

підтримують бажання навчатися, запобігають побоюванням помилятися. Учителі початкової школи з цією метою формують портфоліо учнів.

2. Інколи моніторинг навчальних досягнень носить формальний характер


3. Питання моніторингу навчальних досягнень учнів виноситься на засідання

педагогічної ради, нарад при директорові.


4. Адміністрацією школи передбачено річним планом моніторингові дослідження

якості знань здобувачів освіти


3. Спрямовуваннясистемиоцінюваннянаформуванняу

здобувачів освітивідповідальності зарезультати свогонавчання,здатностідосамооцінювання.

1.Педагогічними працівниками у співпраці з батьками

формується відповідальне ставлення учнів до результатів своєї роботи.

1.Незначна частина педагогів застосовують систему

оцінювання, спрямовану на реалізацію компетентісного підходу


2.Вивчаються пропозиції щодо впровадження у закладі освіти електронного журналу та електронного щоденника

1.Потребує активізації робота з

батьками щодо формування відповідального ставлення здобувачів освіти до результатів навчання.


3.На уроках педагогічними працівниками використовуються прийоми самооцінювання та взаємооцінювання навчальної діяльності здобувачів освіти, що формує відповідальне ставлення до освітнього процесу.

2.Більшої уваги потребують прийоми самооцінювання та взаємооцінювання на уроках.


4.Під час канікул педагогічні працівники проводять консультування учнів, які мають проблеми в навчанні. Ведеться робота з обдарованими дітьми з метою якісної підготовки до

предметних олімпіад, конкурсів, змагань.

3. Більшу увагу вчителям необхідно приділяти учням, що мають низький рівень знань, через індивідуальні завдання, роботу на

канікулах з даної категорією здобувачів освіти.


5.Досягнення учнів висвітлюються на шкільному стенді, сайті школи, сторінці у соціальній мережі Фейсбук.


Проект«Системаоцінюваннянавчальнихдосягнень»

Мета проекту: формування відкритої, прозорої і зрозумілої системи оцінювання; удосконалення процедури внутрішнього моніторингу та коригування результатів навчання, формування у здобувачів освіти та їх батьків відповідальності за результати навчання.

Шляхиреалізаціїпроекту

Змістдіяльності

Відповідальні

Термінвиконання

Індикатори

Моніторинг


1

Оприлюднення критеріїв

оцінювання на інформаційних стендах, у навчальних кабінетах.

Учителі- предметники

2021-2022

Критерії оцінювання

оприлюднені

Спостереження


2

Формування системи

оцінювання, спрямованої на реалізацію компетентісного

підходу.

Заступники директора з НВР

Учителі- предметники

2021-2026

Система оцінювання реалізує

компетен-ний підхід

Аналіз критеріїв оцінювання


3

Вивчення стану викладання предметів

Заступники директора з НВР

Постійно, за

графіком, 2 рази на рік

Підвищення

якості викладання предметів

Накази


4

Проведення

глибокого аналізу результатів

моніторингових досліджень з навчальних предметів із зазначенням

чітких шляхів покращення якості знань учнів.

Голови МК, учителі- предметники

Постійно, за

графіком, 2 рази на рік

Зростання якості знань здобувачів на 10%

План заходів щодо покращення якості знань учнів


5

Активізація роботи з батьками щодо формування відповідального ставлення до навчання

здобувачів освіти.

Заступники директора з НВР

Класні керівники

Постійно

Відповідальність батьків за результати навчання

здобувачів

Аналіз


6

Удосконалення системи

формувального оцінювання

Заступники директора з НВР

Постійно

Застосування

формувального оцінювання на усіх уроках

Система

формувального

оцінювання


7

Більш активне впровадження прийомів

самооцінювання та взаємооцінювання на уроках.

Заступники директора з НВР

Учителі- предметники

Постійно

Широке застосування прийомів самооцінювання та

взаємооцінювання

Спостереження за навчальними заняттями


8

Запровадження використання електронного журналу та електронного щоденника

Адміністрація, педагоги

2021-2022

Діючий електронний журнал та електронний щоденник

Аналіз


9

Більшу увагу вчителям

приділяти учням, що мають низький рівень знань, через індивідуальні завдання, роботу на канікулах з

даної категорією здобувачів освіти.

Учителі- предметники,

класоводи

Постійно

Підвищення рівня знань здобувачів

Індивідуальні заняття у учнями


Методичнізаходинареалізаціюпроекту


1

Круглий стіл

«Освітній процес в закладі освіти: резерви

підвищення якості»

Заступники директора з НВР

2021

Підвищення якості освіти

Шляхи

підвищення якості освіти


2

Цикл семінарів- практикумів

«Оцінювання як важлива складова забезпечення

якості освіти»,

Заступники директора з НВР

2021-2023

Сучасні підходи до оцінювання

Матеріали


3

«Види

оцінювання:

формувальне оцінювання,

самооцінювання, взаємооцінювання

Заступники директора з НВР

2022

Застосування різних видів оцінювання

Матеріали


4

Аналітична культура педагога як ресурс

підвищення якості освітнього процесу

Заступники директора з НВР

2024

Аналіз власної педагогічної

діяльності

Матеріали


ІІІ.ПЕДАГОГІЧНАДІЯЛЬНІСТЬПЕДАГОГІЧНИХПРАЦІВНИКІВ

Завдання:

  • Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти.

  • Постійне підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності педагогічних працівників.

  • Налагодження співпраці зі здобувачами освіти, їх батьками, працівниками закладу освіти.

  • Організація педагогічної діяльності та навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності.

SWOT-аналізпедагогічноїдіяльностіпедагогічнихпрацівниківзакладуосвіти

Вимога

Сильністорони,позитивні тенденції

Слабкісторони,проблеми, щопотребуютьвирішення


1.Ефективністьпланування педагогічнимипрацівникамисвоєї

діяльності, використаннясучасних освітніх підходівдо організації освітньогопроцесу з метоюформування ключовихкомпетентностей

здобувачівосвіти

У педагогів наявне календарно-тематичне

планування, що відповідає освітній програмі закладу

Не виявлено вчителів, які розробили календарне планування самостійно у відповідності до освітньої програми, умов роботи закладу та профільності.


Близько половини

педагогічних працівників створюють та використовують власні освітні ресурсами

Менше третини вчителів використовують освітні технології, спрямовані на оволодіння ключовими компетентностями та наскрізними лініями, мають публікації професійної тематики та оприлюднені

методичні розробки


Переважна більшість учителів використовують зміст предмету для

формування

загальнолюдських цінностей.

Вчителі не забезпечують індивідуальні освітні траєкторії для здобувачів

освіти, які цього потребують


Менше третини вчителів

використовують ІКТ в освітньому процес


Низьким є відсоток

педагогів, які беруть участь у конкурсах фахової майстерності.


Активізації потребує робота з поширення досвіду вчителями школи через укладання методичних

посібників, друк у фахових та Інтернет-виданнях.


2.Постійне підвищенняпрофесійного рівня іпедагогічної майстерностіпедагогічнихпрацівників

Педагогічні працівники закладу обирають різні форми і напрямки

підвищення професійної майстерності

В поодиноких випадках педагогічні працівники здійснюють інноваційну роботу. Окремі педагоги ініціюють або реалізують

освітні проєкти.


Впровадження технологій

дистанційного та змішаного навчання.


3. Налагодження співпрацііз здобувачами освіти, їхбатьками,працівниками

закладу

У закладі освіти наявні методичні комісії, практикується наставництво.

Близько половини здобувачів освіти вважають, що їх думка має значення.

Близько половини

педагогічних працівників формують партнерські взаємини, застосовують особистісно орієнтований підхід


Більшість батьків задоволені комунікацією з

педпрацівниками

Недостатньо високим є відсоток батьків, які

цікавляться життям школи, класу, є активними учасниками освітнього процесу.


4. Організація педагогічноїдіяльностітанавчання

здобувачів освіти назасадах академічноїдоброчесності

Педагогічні працівники не в повному обсязі володіють культурою академічної

доброчесності


Не всі учні та батьки розуміють сутність поняття

академічної доброчесності та відповідальність за її порушення.


Проект «Фахова компетентність педагогічних кадрів»Мета:

Підвищення професійного рівня педагогічних працівників, покращення якості викладання навчальних предметів, відповідальності за свою професійну діяльність;

забезпечення економічних і соціальних гарантій професійної самореалізації педагогічних працівників та утвердження їхнього високого соціального статусу в громаді.

Завданняпроекту:

  • сприяти оптимізації кадрового забезпечення школи;

  • забезпечити сприятливі та комфортні умови організаційно-педагогічної, методичної роботи;

  • створити атмосферу спільної відповідальності за результати освітньої діяльності з боку всіх учасників освітнього процесу;

  • сприяти формуванню систем психологічної та правової освіти, підвищенню компетентності педагогічних працівників.

Шляхиреалізаціїпроекту

Змістзаходу

Термінреалізації

Виконавці

Індикатори

Моніторинг


1

Корегування календарного планування у відповідності до освітньої програми, умов роботи закладу та профільності.

2021-2026

Адміністра ція школи

Календарне планування складене відповідно до освітньої програми

Календарне планування педагогів


2

Впровадження сучасних освітніх технологій, використання можливостей мережі Інтернет, спрямованих на оволодіння ключовими компетентностями та наскрізними лініями.

2021-2026

Адміністра ція школи, педагогічн ий колектив

Збільшення відсотка використання сучасних технологій в освітньому процесі

Каталог сучасних освітніх технологій


3

Розроблення індивідуальних освітніх траєкторії для здобувачів освіти, які цього потребують

За потреби

Заступники

з НВР,

педагоги

Наявність індивідуал ьних освітніх траєкторій

Індивідуальн і освітні траєкторії


4

Активізація використання ІКТ в освітньому процесі

2021-2026

Заступники

з НВР,

педагоги

Збільшенн я % вікористан ня ІКТ

Спостережен ня, аналіз


5

Застосування технологій

дистанційного та змішаного навчання

2021-2026

Заступники

з НВР,

педагоги

Технології дистанційн ого та

змішаного навчання

Спостережен ня, аналіз


6

Забезпечувати умови для своєчасного підвищення кваліфікації та професійного зростання в міжатестаційний період

2021-2026

Адміністрація школи

Постійна самоосвіта та своєчасне підвищенн я

кваліфікаці ї

План

підвищення кваліфікації


7

Забезпечувати умови для участі педагогів у конкурсах професійної майстерності, здійснення дослідно- експериментальної та інноваційної діяльності, поширення власного

досвіду

2021-2026

Адмініст-ція школи

Збільшенн я частки участі

педпрацівн иків у професійни х конкурсах, інновац.дія льності, пошир.

досвіду

План заходів Аналіз звітів


8

Організовувати освітній процес на засадах педагогіки партнерства, особистісно орієнтованого підходу

2021-2026

Адміністра ція школи

Партнерськ і стосунки учні - вчителі -

батьки

Спостережен ня


9

Оновити та модернізувати методичний кабінет, забезпечити його сучасною науково- методичною літературою та

інформаційно-компютерними ресурсами для оптимізації умов самоосвітньої діяльності

педагогічних працівників школи

До 2023

Адміністра ція школи

Наявний сучасний

м еткабіне т

Спостережен ня


10

Формувати культуру академічної доброчесності у всіх учасників освітнього процесу.

2021

Адміністра ція школи

Дотриманн я

принципів академічно ї

доброчесн.усіма учасникам.освітнього процесу

Спостережен ня


11

Моральне та матеріальне стимулювання педагогічних працівників

2021-2026

Адміністра ція школи

Моральне та матеріальн е стимулюва ння

Накази про відзначення та

Преміювання, винагороду


Методичнізаходинареалізаціюпроекту


1

Круглий стіл «Академічна доброчесність - важливий

складник освітньої реформи»

2020-2021

ЗНВР.

Поняття академічно ї

доброчесно сті

Матеріали круглого столу


2

Методична рада «Створення умов для педагогічної творчості вчителів»

2021-2022

ЗНВР

Активізаці я

педагогічн ої творчості

Узагальнені матеріали


3

Модель тьюторського супроводу

індивідуальної освітньої траєкторії

2023

ЗНВР

Супровід

індивідуал ьних освітніх траєкторій

Модель


4

Технологія самоаналізу та самооцінювання педагогічної

діяльності. Картка особистісного зростання

2024

ЗНВР

Самоаналіз та

самооціню вання

педдіяльно сті

Картка особистісног о зростання


5

Ключові компетентності

здобувачів освіти - сучасна парадигма результату освітнього процесу

2025

ЗНВР

Фомування ключових компетент ностей

Матеріали


6

Новий освітній контент та трансформація викладацького менталітету

2025

ЗНВР

Новий освітній контент

Матеріали


7

Дистанційне навчання: вихід із зони комфорту чи нові можливості для педагогів

2026

ЗНВР

Дистанцій не навчання

Матеріали


Очікуванірезультати:

- стабілізація кадрового складу закладу освіти;

- підвищення професійного рівня педагогічних працівників;

- моральне і матеріальне стимулювання професійної діяльності педагогів;

- підвищення престижу педагогічної професії в громаді та утвердження соціального статусу вчителя.

ІV.УПРАВЛІНСЬКІПРОЦЕСИЗАКЛАДУОСВІТИ

Завдання:

  • Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених цілей і завдань.

  • Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм.

  • Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей професійного розвитку педагогічних працівників.

  • Організація освітнього процесу на засадах дитиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою.

  • Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності.

  • Підвищення ефективності освітнього процесу на основі планування діяльності та результатів моніторингу, здійсненого в закладі.

  • Приведення освітнього та управлінського процесів у відповідність до вимог законодавства.

SWOT-аналізуправлінськихпроцесів

Вимога

Сильні сторони, позитивнітенденції

Слабкісторони,проблеми,щопотребуютьвирішення


1.Наявність стратегіїрозвитку та системипланування діяльностізакладу, моніторингвиконання поставленихцілей

У закладі наявна стратегія розвитку, що враховує всі напрями діяльності

Діяльність педагогічної ради частково спрямовується на реалізацію річного плану та стратегії


Річний план реалізує стратегію розвитку, розробляється у співпраці педагогічних працівників

Потребує розбудови внутрішня система

забезпечення якості освіти


Керівництво закладу планує розвиток матеріально-

технічної бази, звертається до засновника

До комплексного

самооцінювання освітньої

діяльності слід залучати всіх учасників освітнього процесу.


2. Формування відносиндовіри, прозорості,дотриманняетичнихнорм

Більшість учасників освітнього процесу задоволені загальним

психологічним кліматом закладу


Керівництво закладу

доступне для спілкування з учасниками освітнього процесу


Керівництво закладу вчасно розглядає звернення та вживає заходи реагування


Заклад освіти забезпечує змістовне наповнення та вчасне оновлення

інформаційних ресурсів


3. Ефективність кадровоїполітики та забезпеченняможливостей дляпрофесійногорозвитку

педагогічнихпрацівників

Штат укомплектовано кваліфікованими кадрами

Керівництво закладу рідко застосовує заходи матеріального заохочення


Переважна більшість

педагогічних працівників працюють за фахом

У закладі освіти розроблено, але не оприлюднено орієнтовний план

підвищення кваліфікації


У закладі освіти створені умови для підвищенні кваліфікації, позачергової атестації, добровільної сертифікації


4. Організація освітньогопроцесу на засадахлюдиноцентризму,конструктивнаспівпрацяучасників освітньогопроцесу, взаємодія змісцевоюгромадою

Переважна більшість учасників освітнього процесу вважають, що їхні права не порушуються

Залучати до вирішення питань діяльності закладу органи громадського самоврядування


Переважна більшість учасників освітнього процесу вважають, що їхні пропозиції враховуються під час

прийняття управлінських рішень

У закладі освіти

індивідуальні освітні траєкторії не розроблені і не реалізуються


Керівництво закладу

підтримує конструктивні освітні ініціативи


Розклад занять сформований відповідно до освітньої програми та відповідає

санітарно-гігієнічним нормам


5. Формування тареалізація політикиакадемічноїдоброчесності

У закладі освіти проводяться поодинокі заходи щодо

забезпечення академічної доброчесності


Недостатня кількість освітніх та інформаційних заходів щодо формування негативного ставлення до корупції


Проект«Управлінськіпроцеси закладуосвіти»

Мета управлінської діяльності : координація дій усіх учасників освітнього процесу, створення умов для їх продуктивної творчої діяльності.

Основнізавдання:

1.Управління якістю освіти на основі інноваційних технологій та освітнього моніторингу. 2.Удосконалення системи планування діяльності та моніторингу виконання поставлених цілей.

  1. Побудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти

  2. Сприяння професійному розвитку педагогічних кадрів

  3. Удосконалення механізмів забезпечення академічної доброчесності, негативного ставлення до корупції

Шляхиреалізаціїпроекту

з/п

Змістзаходу

Термін

реалізації

Виконавці

Індикатори

Моніторинг


1.

Колективне розроблення річного плану відповідно до стратегії розвитку

Травень- серпень кожного року

Адміністрація, педагогічний колектив

Колективно розроблений річний план за всіма

напрямками

Наявність річного плану, який реалізує стратегію

розвитку


2.

Спрямування діяльності

педагогічної ради на реалізацію річного плану та стратегії розвитку закладу

Протягом навчального року

Керівник закладу, заступники

Вирішення питань річного плану та стратегії розвитку

Протоколи педрад


3

Розбудова внутрішньої системи

забезпечення якості освіти

Постійно

Керівник закладу, заступники, Ініціативна

група

Наявність

дієвої системи забезпечення

якості освіти

Акти

самооцінювання якості освіти та освітньої

діяльності


4

Залучення всіх учасників освітнього процесу до комплексного самооцінювання

освітньої діяльності

Постійно

Керівник закладу, заступники, Ініціативна група

Участь усіх учасників освітнього процесу в самооцінюванні

Матеріали самооцінювання Анкети,

інтерв*ю тощо


5

Застосування заходів морального та матеріального заохочення

педагогічних працівників

2021-2026

Адміністрація

Моральне та матеріальне заохочення

педпрацівників

Накази про преміювання


6

Розроблення,

затвердження та оприлюднення

Щороку січень

Заступники,

педагогічний колектив

Наявність

оприлюдненого плану

План

підвищення кваліфікації


орієнтовного плану підвищення кваліфікації

педагогічних працівників

підвищення кваліфікації


7

Залучення до вирішення питань діяльності закладу органів

громадського самоврядування

Постійно

Адміністрація, Представники громадських обєднань

Збільшення відсотка участі громадського самоврядування у діяльності

закладу

Аналіз звітів


8

Розроблення та реалізація

індивідуальних освітніх траєкторій

За потреби

Учителі -предметники

Забезпечення особистісно орієнтованого

підходу

Індивідуальні навчальні плани


Методичнізаходищодореалізаціїпроекту


1

Система заходів щодо забезпечення академічної

доброчесності

2021-2026

Адміністрація

100%

обізнаність із принципами академічної

доброчесності, дотримання правил

академічної

доброчесності

План заходів


2

Проведення освітніх та інформаційних заходів щодо

формування негативного

ставлення до корупції

2021-2026

Адміністрація

Негативне ставлення до корупції у

більшості учасників

освітнього процесу

План заходів


Очікуванірезультатиреалізаціїстратегії:

- створення умов для здійснення освітнього процесу, які забезпечують збереження фізичного та психічного здоров'я здобувачів освіти, у тому числі дітей з особливими освітніми потребами, попередження боулінгу;

- реалізація сучасних педагогічних технологій освіти на засадах компетентісного підходу в контексті положень «Нової української школи»;

- розкриття та розвиток здібностей, талантів і можливостей кожної дитини на основі партнерства між учителем, учнем і батьками;

- створення простору інформаційної комунікації, широке застосування інформаційно- комунікаційних технологій;

- забезпечення, оптимізація та покращення матеріально-технічної бази;

- забезпечення прозорості та інформаційної відкритості роботи закладу;

- удосконалення мотиваційного середовища дитини.

- особиста відповідальність педагога за результати наданих освітніх послуг;

- підвищення професійної майстерності педагогів, впровадження інновацій, реалізація освітніх проєктів, участь у професійних конкурсах та сертифікації;

- накопичення особистого педагогічного досвіду (створення авторських програм, методичних розробок тощо);

- автономія закладу ( академічна, організаційна, кадрова, фінансова);

- формування функціонуючої моделі моніторингу та самооцінювання якості освіти та освітньої діяльності з метою аналізу стану та динаміки розвитку закладу освіти;

- залучення громадськості, батьків, учнів до плідної співпраці з метою розвитку закладу освіти;

- зростання позитивного іміджу та конкурентноздатності школи на ринку освітніх послуг.

МоніторингіоцінюванняякостівпровадженняСтратегіїрозвитку

Моніторинг процесу впровадження Стратегії полягатиме в збиранні, фіксації та аналізі даних про такі індикатори розвитку школи:

- відсоток учнів та кількість класів, які навчаються на достатньому та високому рівнях навчальних досягнень;

- кількість учнів (по класах), рівень навчальних досягнень яких змінився (на вищий або на нижчий) за результатами підсумкового (семестрового) оцінювання та за результатами внутрішньошкільних, а також зовнішніх моніторингових досліджень;

- середньостатистичний показник кількості учнів у класі;

- відсоток учнів, що вступили на навчання в вищі навчальні заклади, у т.ч. за обраним профілем;

- відсоток педагогічних працівників - авторів навчальних програм та посібників;

- кількість педагогічних працівників, які впроваджують інновації та беруть участь у реалізації освітніх проектів, пройшли сертифікацію;

- звіти за результатами моніторингових досліджень та підсумки самооцінювання якості освіти та освітньої діяльності закладу;

- висновки про імідж та конкурентноздатність школи на ринку освітніх послуг.

Систематичний аналіз отриманих даних дозволить встановити проміжні та кінцеві результати реалізації цієї Стратегії, своєчасно виявити відхилення від очікуваних результатів і провести необхідну корекцію, забезпечити ефективне використання ресурсів школи, мінімізувати ризики та негативні наслідки впровадження передбачених у Стратегії заходів.
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати